Świat po atomowej zagładzie jest obcy, niebezpieczny i tajemniczy. Odkryj go!
Wielkie wojny potężnych frakcji, samotni mściciele czy przedwojenna technologia. Ludzie pozostali ludźmi i nadal będą walczyć między sobą o wszystko
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Wątek zamknięty
Osiągnięcia niskiego stopnia:
1. Zło konieczne (1) - Gracz zabił pierwszego człowieka.
2. Młodzik (1) - Gracz zabił pierwszego mutanta.
3. Handlarz (2) - Udało się graczowi przekonać handlarza by zmniejszył cenę (Liczy się każdy kupowany produkt).
4. Podróżnik (1) - Postać zwiedziła 10 osiedli.
5. Herbatka! (1) - Postać wypiła 3 rodzaje herbaty.
6. Jeden mały krok dla człowieka... (1) - Gracz wyszedł na powierzchnię.
7. Nie jesteś sam (1) - Gracz walczył ramię w ramię z innym graczem.
8. Jak w domu (1) - Gracz zakupił własne mieszkanie.
9. Kłamstwo nie popłaca (1) - Graczowi udało się kogoś okłamać.
10. Nienawidzę szczurów (1) - Gracz zabił 30 szczurów.
11. Ah, sztuka (2) - Gracz obejrzał występ na teatru.
12. Alkoholik (1) - Gracz upił się do nieprzytomności!
13. Kanibal (2) - Gracz umyślnie zjadł mięso innego człowieka.
14. To nie był dobry pomysł... (1) - Gracz przespał się samotnie na stacji, na której nie było innych ludzi.
15. Zwierzątka, zwierzątka (1) - Gracz oswoił bylejakiego zwierzaka.
16. Przyjaciel (2) - Gracz zaprzyjaźnił się z NPC i sprawił, by ten z nim podróżował.
17. Zdracja (2) - Gracz zdradził jakąś stację lub jakiegoś NPC.
18. Czy to znaczy, że jestem ze Specnazu? (1) -Gracz zdobył hełm z przyłbicą Specnazu.
19. Nie patrz, debilu! (2) - Gracz spojrzał na Kreml.
20. Krajobraz (1) - Gracz spojrzał na krajobraz powierzchni z wysokiego budynku (Wyżej niż 10 pięter).
21. Dziecię nocy (1) - Postać wyszła na powierzchnię pięć razy w nocy.
22. Bateria słoneczna (1) - Postać wyszła na powierzchnię pięć razy w dzień.
23. RADIOaktywny (2) - Postać złapała sygnał radiowy oddalony od siebie o wiele kilometrów.
24. Bez latarki (1) - Postać mocno się napromieniowała.
25. Parszywy kapitalizm (3) - Postać rozpoczęła grę bez naboi.
26. Na własną rękę (3) - Postać rozpoczęła grę mając w ekwipunku jedynie cienki ubiór.
----
Osiągnięcia średniego stopnia:
1. Morderca! (5) - Gracz zabił 25 ludzi.
2. Łowca (5) - Gracz zabił 25 mutantów.
3. ...a duży krok dla stalkera (5) - Gracz stał się stalkerem jednej ze stacji.
4. Bohater (3) - Gracz uratował kogoś, komu zagrażała utrata życia.
5. Człowiek człowiekowi mutantem(3) - Zamiast kogoś uratować, gracz wybrał ucieczkę.
6. Zemsta jest słodka (3) - Gracz zemścił się na kimś.
7. Hazard! (4) - Gracz wygrał w grach karcianych ponad 50 naboi.
8. Komunista (7) - Gracz zrobił coś znacznego dla frakcji komunistów.
9. Faszysta (7) - Gracz zrobił coś znacznego dla frakcji neonazistów.
10. Jest władcą Metra! Prawie (6) - Gracz posiada własną stację.
11. Czy to na pewno bezpieczne? (7) - Gracz oswoił mutanta.
12 Pogromcy mitów! (6) - Gracz obalił legendę.
13. Niszczyciel światów (7) - Gracz zniszczył lub wybił osiedle zamieszkałe przez ludzi.
14. Wojna (4) - Gracz został znienawidzony przez jedną z frakcji.
15. Koneser (5) - Gracz wypił każdy rodzaj herbaty.
16. Tarcza (5) - Gracz obronił osiedle przed atakiem.
17. Uh, wiertaliot...! (4) - Gracz zniszczył śmigłowiec z serii Mi należący do wroga, który atakował go z powietrza.
18. Bombowy prezent (5) - Gracz zniszczył tunel lub drogą między jednym osiedlem a drugim.
19. Smak Coca-Coli (7) - Gracz zrobił coś znaczącego dla frakcji kapitalistów.
20. I wtedy wchodzisz ty, cały na biało (7) - Gracz dbał o równowagę między wszystkimi frakcjami.
21. Czarne płaszcze, wielkie strzelby, kto chce dostać w zęby? (7) - Gracz wspomagał bandytów.
22. Mistrz przetrwania (5) - Postać rozpoczęła grę bez naboi i mając tylko cienki ubiór.
----
Osiągnięcia epickie:
1. Precz z komuną! (10) - Gracz zabił głównodowodzącego frakcji komunistów.
2. Hitler kaput! (10) - Gracz zabił głośnodowodzącego frakcji neonazistów.
3. Legenda (10) - Gracz jest znany w całym Metrze jako wybawca.
4. Czarna owca (10) - Gracz jest znany w całym Metrze jako niszczyciel, zło wcielone.
5. Terminator (10) - Gracz zabił 500 ludzi.
6. Pogromca zła (10) - Gracz zabił 500 mutantów.
7. Dziel i rządź (10) - Gracz napuścił jedną frakcję na drugą będąc zobowiązany względem trzeciej.
8. Zgniły Zachód (10) - Gracz zabił głownodowodzącego frakcji kapitalistów.
9. Anarchista (10) - Gracz doprowadził do anarchii we frakcji, która nie chciała się mieszać do spraw "dużych graczy".
10. Strażnik Teksasu (10) - Gracz rozbił większość gangów w swoim regionie.
11. Pan i władca (20) - Gracz zdobył wszystkie osiągnięcia.
"Tylko martwi widzieli koniec wojny."~Platon
Szczury są dobrym znakiem, jeśli nic ich nie zjadło to nic nie zdoła zjeść Ciebie. Taka mała podpowiedź od moderatora.
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty
[ Wygenerowano w 0.018 sekund, wykonano 9 zapytań - Pamięć użyta: 682.9 kB (Maksimum: 803.22 kB) ]